Wednesday, September 25, 2013

25 September 2013..LOOOMINNNGG..??

                     Hai..Bertemu skali lagi..kali ni nak citer pasai looming..haaa..kita memula tak tau jugak ...apakebenernya looming ni...tapi bila diperkenalkan oleh si adik Amani ekid tu..mula la kita ni tergoda.. memula tengok jer dema masing2 melooming...dlm hati cakap ..mc best jer..mcm senang je...tup! tup! samborla satu set...
Set Melooming yang versi bulat..ada 4 saiz semuanya...Macam-macam leh buat dengan bender alah ni..topi, stokin, selendang,..baju..n macam2 la ..ikut kreativiti korang..kalu korang ber minat leh tgk blog si Amani tu Crochet is Fun @ FB Amani Ekd. macam2 ado..bonang kait, jarum kait pattern pun ado...ado maso singgah la yo..hihihi..:D

    Dalam tak pandai2 n terkial- kial sambil nengok youtube...akhirnya menjadi laaaa... jugak..
agak kurang kemas tapi puaih la hati...Lepas ni kena praktis lebih a nak kasi kemas sket,,
 

jarangkan? menurut otai2 looming..kalu guna benang halus mmg camtu.,.. kalu nak elok guna benang double
atau benang gemuks....

 
Inilah rupanya..topi..tapi silap kira...huhuhu bahagian bawah terlebih la plak....takper cuba lagi lepas ni..

.
Kakak hawe jadi modelnyew...ok jer pakai..tapi lagi cantik jika bahagian berlipat tu keck sket,,,huuhuhu
Takper.. nanti mama wat semula yep...
h

1 comment:

  1. Gusto mo ba ng online work?
    Earn while you enjoy time with your Family & Lovedones!
    Email me: tirada_uno_23@yahoo.com / tiradauno@gmail.com / n.helphelphelp@gmail.com
    For more details, kindly visit http://www.unemployedpinoys.com/

    ReplyDelete